בניית אתרים בשדרות

שאלו אותנו לא מעט לקוחות פוטנציאליים, האם עדיין רלוונטי לפתוח אתר בעולם שבו יש כל כך הרבה גירויים חדשים ו"צעירים" יותר. התשובה היא כן!

רוב אתרי האינטרנט המסחריים עדיין מקבלים את התנועה שלהם דרך גוגל וזוהי גם תנועה איכותית יותר מכל פלטפורמה אחרת מבחינת כוונת הגולש.

קהל היעד מחפש ישירות במנוע החיפוש מידע על העסק או לקנות ממנו ישירות בניגוד לפלטפורמות "הצעירות והנחשקות" שלרוב קהל היעד המחפש שם הוא או מבצעים מיוחדים או עיצוביות ופחות מידע ותוכן איכותי ואמין.

מלבד זאת, כשיש לכם אתר אינטרנט משלכם, אתם בעלי הבית.

אף אחד לא יכול לחסום לכם את החשבון, לשנות לכם את העיצוב, לקבוע מה אתם יכולים או לא יכולים לעשות עם הפרופיל שלכם וכו'.

אתרי אינטרנט מוצגים באמצעות קוד שנקרא HTML והדפדפן עוקב ויודע בדיוק מה להציג באמצעותו.

בזמנים עברו הקוד לא היה נגיש ודינאמי לשינויים. אם היה לכם אתר אינטרנט ורציתם לעדכן את התוכן בו, הייתם צריכים לשנות את הקוד שלרוב הייתה גישה למפתח האתר בלבד. מה שיוצר תלותיות.

בהתפתחות הטכנולוגיה, החלו לצוץ פלטפורמות נגישות הרבה יותר בעלי יכולת עריכה וצפייה בתכני האתר בצורה ידידותית ונגישה הרבה יותר.

חלק עשו זאת בדרך הקלאסית של עורכי טקסט בסגנון וורד וחלק כבר התקדמו יותר ועשו זאת בצורה ויזואלית לחלוטין, באופן מעט דומה לעריכת מצגת אופיס, רק עם יותר אפשרויות שהותאמו לאינטרנט.

שוק האתרים

מתחלק לכמה קטגוריות:

  • מערכות סגורות בניהול עצמי (כדוגמת CRM)
  • מערכות פתוחות שדורשות בדרך כלל שכירת חבילת אחסון.
  • אתרים מותאמים אישית באמצעות חברות פרסום ובניית אתרים.

מערכות פתוחות הן מערכות שבנויות בקוד שנכתב על ידי קהילה של מפתחים.

למערכות כאלו יש כמה יתרונות משמעותיים:

  • ניתן להרחיב את היכולות שלהן באמצעות תוספים על פי הפורמט הפנימי של המערכת.
  • המערכת הבסיסית היא בדרך כלל בחינם או שהתשלום הוא על בסיס תמיכה.
  • ניתן לבחור מבין מגוון גדול מאוד של עיצובים, כולל לפחות עיצוב אחד שמגיע איתה.
  • עדכונים באופן רציף.

החיסרון המשמעותי של המערכות הפתוחות הוא שלרוב אי אפשר להתקין אותן ללא רכישה של חבילת אחסון מתאימה וחיבור של דומיין חיצוני .

הקמת אתר אינטרנט היא הנתיב באמצעותו העסק שלך יוכל להקטין את ההשקעה ולחסוך בעלויות השוטפות. אל תיתן לכל ילד/ חובבן לבנות לך אותו.

משרד פוני פרסום בעיר שדרות יבנה לכם את האתר האיכותי ביותר לעסק שלכם.

עיצוב אתרים

כשמגיעים אלינו לקוחות פוטנציאליים אנחנו מבקשים מהם להגיע מוכנים.

האם תרצו שעיצוב הטקסטים, יהיה בסיסי או בשילוב תמונות או סרטונים?

האם יש לבית העסק תיק עבודות או קטלוג שהוא מעוניין להכניס לאתר או לקישור חיצוני?

האם בית העסק קיבל השראה וVision על האופן שבו האתר צפוי להיראות?

איפיון אתר

האם מדובר באתר ייעודי? 

אנחנו מאמינים שאתרים נועדו לשרת מטרה ספציפית ולכן הם חייבים להיות מתוכננים בהתאם.

דוגמאות לאתרים ייעודיים:

  • אתרי טבע ותיירות עשויים לכלול מפות מותאמות אישית.
  • באתרי אופנה ניתן להתקין מערכת של מדידה וירטואלית
  • אתרים אינטראקטיביים שבהם הגולש יכול ליצור או לתכנן משהו בדומה לאפליקציה. למשל, הזמנת כרטיסי טיסה, עיצוב לוגו, הזמנת תמונה לאחר העלאת קובץ ועוד.
 

התהליך דורש מכם להיות שותפים מלאים בתהליך ולהיות קשובים לבוני האתרים.

איפיון האתר יעזור לכם להבין עד כמה האתר דורש משאבים ותכנון נכון.

משרד הפרסום פוני שדרות יושב מול בית העסק על שפה עיצובית ברורה לאורך כל הפלטפורמות על מנת ליצור Workflow.